vad fan..

jag vaknade id åtta av att elise och molly lekte, jag gick pp och dushade och gick sedan och l mig och läste till tio, sedan ringde jag fiffi. hon kunde inte va men konstigt nog så var hon redan med isolde, och när jag frågade varför vi inte kunde va sa hon bara att det inte gick. om de inte ville att jag skule vara med idag s kunde de ju för f*n bara säga det! jag fick lite otreliga sms från isolde, hon säger att jag är skyldig henne pengar. när jag frågar varför säger hon bara att jag är det, så nu har jag frågat på vilket sätt och väntar på svar. och när jag pratade fiffi och hon sa att det inte gick och va skickade hon :varför gråter du? jag grät la för f*n inte! och sedan sickade hon bara "och" när jag frågade varför hon ringde mig hela tiden, och la på när jag svarade runt fem gånger. när ag bad henne sluta ring upp och lägga på så sa hon att hon ringde fel, jag frågade vrför hon ringde fel fem gånger och då sa hon: ofta jag ringde fem gånger! och ja, ofta att du ringde fem gånger!!!! så jag sa att det är sant, då svarade hon bara "och" en sak är säker och jag behöer inte hålla det hemligt, hon är en tyken fjortis!!!!! när jag cyklade förbi fiffis hus på väg hem till farsgubben såg jag fiffi, isolde och emelina i trädgården. jag fattar inte varför "det inte gick" !!!! det var la antagligen isolde som sa att feicia skulle säga så för att hon ville slippa mig. *suck* jag ill gjärna åa på läger, ensam så jag kan träffa lite kompisar. det behövs. ibland önskar jag att jag kunde byta skola och få träffa några som inte har onda tankar om mig, några som inte känner mig. några som ag an bli riktigt bra kompisar med, och anske till och med få en bästis som jag kan lita på! men samtidigt å kommer jag ihåg, att jag inte kommer få se min sötiz varje dag då. och det är rätt viktigt.. kärleken håller mig glad när jag är ledsen, så det funkar inte utan sötizen! ush, sånt här är så jobbigt! naj nu ska jag kolla på lite lolita kläder, och försöka  hitta lite mönster så jag kan sy klänningar när jag köpt tyg, och mönster till amigurumis som jag kan sälja^^

Kommentarer

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: