motorcykel

usg asså! idag på morgonen så messade jag felicia att vi kunde öva idag men hon sa att det inte gick, jag frågade två hånger men fick samma svar.jag frågade om hon skulle vara med isolde, och fick svaret ja. jag misstänkte att hon höll det hemligt att de skulle vara, för att jag inte skulle fråga om jag fick vara med. jag berettade fr henne att inspelningen och tv showen är viktig och att träning behövs, men hon sa.. äsh jg skirve rinte det här! iaf blev jag sur och det var nog bra, för ibland behöver även vänskap pause. det hände nog mycket misstag idag... på VA så frågade jag maja om vi kunde sitta, men hon ville sitta ensam. ite sitta med någon. men, senare på lektionen satt hon minsann med moa! hon hade og glömt det hon sgt till mig och jag undrar nog om hon ens hade brytt sig. när vi på svenska och SO kollade på film hade pontus s, pontus l, moa och maja satt sig i en klumb mitt i klassrummet och körde sanning eller procent. jag hörde lite av det de sa, och jag blev riktigt rädd. jag visste vad deras tema var, det berettade vilka de gillade, tyckte om och mera. jag hade hört det namnet, på den personen jag verkligen älskar. jag ka som sagt inte hejda min kärlek och ennu mindre när de varat i ett år. nu hörde jag att moa eller maja gillade honom. efter skolan så frågade jag maja, och det var hon som sagt det. hon som sagt, flera gånger att han var ful. och hon hade flera gånger frågat hur jag ens kan gila honom lite grann ens nu vet jag varför, hon ville antaglige att jag skulle sluta gillar honom å att hon sulle få en chans eler nått. jag vet nog att om han skulle välja bland mig och maja, skule jag bli dissad. jag gillade en gång en om hon gillade/gillar, men jag gav upp min kärlek till honom för majas skull. och nu gillar hon han som jag älskat i ett helt år. jag har haft ägre kärlekar, men inte lika allvarliga. jag var mycket ledsen den eftermiddagen och visste inte vad jag skulle ta mg till. det är snar dags för min kärlek att släppas lös, jag moste beretta för honom ad jag känner för honom! och inga anonyma lappar mer, eller tja kanske minst 5 till XD men efter det måste jag slå till! jag har en plan, mobil smset funkade inte riktigt, men jag ska se om han har msn! och så ska jag lära känna honom, och sedan beretta! visst är jag smart xp när jag kom hem fick jag äntligen träffa emma och pappa, och lilla vilda. jag hade sakat dem, och n fick jag åka motorcykel med pappa<3 det är jätte kul! vi åkte jätte snabbt, det gjorde äldigt ont i ryggen men det försökte jag undvika att tänka på. jag ålte förbi min älskings kvarter, och jag önskar vi kunde åkt förbi hans hus. men sån tur har jag då inte. vi åkte in i sta och mot stranden sedan, och när vi var vid fyrkanten, så frågade pappa om han skulle brassa på, jag trodde inte det kunde gå snabbare men det gjorde det! vi åkte jätte snabbt och eftersom jag inte kunde sluta skratta blev jag helt torr i munnen. jag sängte bara shit vad snabbt det går! jag tror jag skiter ner mig eller flyger av! och då gick det ennu snabbare! det var jätte kul, och efter åkturen så berettade pappa att det inte ens var snabbast det vi åkte! när jag kom hem fick jag veta en sorglig sak. emma berettade att izabelle min fina kusin var utan för och inte hade några kompisar att leka med efter skolan. jag trodde att hon var en liten poppulär tjej med många vänner, så söt och snäll hon är. men nej nej, inte enligt det emma sa. detta måste jag kolla upp! jag lägtar den torsdage til fredagen då vi ska soa ver hos dem, oh snart blir det gekås också! nästa tisdag<3 men jag har inga så mycket pengar.. runt 300 kr har försunnit ur min spargris! spårlöst försvunnet! men men, nu har det gått lite över min tid och jag missr talang, så hejdå everybody!

Kommentarer

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: