litte olika, liseberg, gekås och så<3

har glömt att lägga in vissa bilder, så här kommer lite bilder från olika dagar^^

en gösöt hund<3 på eddies kalar var den en tjej som ägde denna hunden, skit söt! jag tror den hette ludde...

så söt!

om man ska ha hund ska man ha en såån!!!

vi ritade lite^^

är skit nöjd med denna!

izabelle har verkligen blivit duktig! såhär målade hon inte senast jag hälsade på!

tjuuuueee vilddaaa! nice va? XD :D sööööt<3

vackert<3

lalalah~

var juh på liseberg med ida, såg denna urgulliga nyckel.. ehh.. grej?

fan vad söt den vaah! och så hårspännen o_O     >o<

naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw!

denna också såå sööööööööööööööööööööööte!

och ida söt också:D men denna bilden blev la inte så bra XD

min lilla gitarr, det ända som fattar är strängar och att lacka den^^

och så lite bilder från gekås! jag ska ta några bättre sen på fredag, fick kläder också! ärså j*vla glad!

har på mig det nuw^^

inte speciellt bra bild, men e fina i verkligheten! som ni ser är det jä.. öhh.. jätte billigt på gekås!

dessa var sååå fina! och jag har ju faktiskt inte några svarta öronhängen!

nytt svart nagellack<3

kunde inte låta bli XD :D x3

SLIME XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD

det blåa XD

och det rosa. det är geggigt, och inte slajmigt >.<

helt oskylfigt slime...

mosat!! HAHAH! mi is OND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*blubb blubb*

det rör på sig!!!

den rymmer!
höh, jag hänger med slime! fattar ni? HÄNGER! haha, jag är ju rolig.. eller inteXD

just det, jag kan mosa den rosa OCKSÅ! haha!




okej.. nu räcker det med slime mosandes och hängandeXD

en jätte fin tavla! håll med, annars.. mosar jag slime!

snygga byyyyxooooor!!!!!!!

denna avr grymt snygg! det fanns i blå, vit, röd och orange. jag ville ha röd, men det var bara orange som var i min storlek, XS. men när vi skulle betala hade emma hittat denna blå till mig, och när jag berettade om den snygga röda sa mamma att hon hade en rödXD

denna tyckte jag var skit snygg! och okså tigts i smama mönster och tänkte aha en svart kjol till de<3

hittade denna urgulliga till vilda! kostade bara 10 KR!
























i...hm... går tror jag,
så körde vi en lek som heter "soffan" med klassen. jag fick det namnet jag ville ha och rodnade de fem första minuterna av leken. killen som e så söt, sa plötsligt mitt namn och jag blev varm inombords. jag undrade vem som fått mitt namn, men var fortfarande chockad över att han inte sagt emma, eller thea eller någon annan poppis tjej... nästa omgång hände något som aldrig hade slått mig, killen, osm jag har älskat i mer en ett år nu, sa MITT namn!!! asså.. varför tog han mitt? och inte någon.. tja,, snyggare tjejs namn? jag blev så jävla glad! i spanskan skulle vi byta platser, min sötiz sat bänken bredvid mig och jag var jättte nöjd med det. han satt med sin kompis. joel satt ensam, och marika sa att han kude sitta med mig och felicia, så sötizen med kompis fick flytta bak ett steg, och på den platsen var det typ smutsigt eller nått... så de fick flytta längst bak i klassrummet.... GAAAAH! BAAAH! ASSÅ, FUFFLEFUFF!

Kommentarer

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: