fotbollsmatch

idag var det fotbollsmatch, och den här gången är jag inte med!! eftersom det inte var ett måste^^ förra gången räddade ju jag och rebecka hela klassen, vi var för lite för att vara med så vi fick inte va ed om inte en mer gick in, så jag och becka kom in så vi bytade med varandra hela tiden typ^^ när jag trodde vi skulle förlora, så kom min lilla ängel och gjorde ett mål<3<3<3 enormt stolt, skulle grattat han ef skolan men jag vågade inte O_o hade hem felicia och joel idag och skulle filma tv showen, men så glömde vi manuset i skolan och jag hade bara hälften hemma! och vi hade ingen som knde filma, och ännu värre, inget att filma med! pappa har en gammal kamera som vi får andvända, hoppas den fugerar så gammal som den är! annars får vi låna en helt nu från skolan, hoppas!! för dom har nog bättre kvalité tror jag.. de nya altså.. aja skit samma! hoppas det går bra, och att vi hittar någon som kan filma! i riktiga tv shower så har de ju kameror över allt, men detta kommer bli krångligt...

haha ball du e JoelXDXD

ohnej, fiffi fick syn på camen!

jag vet inte vad han stirrar på.. men han är bra på det!

felicia börjar bli uttråkad av att gömma sig i händerna, men joel har lika kul som alltid!

hade ingen bild på mig från idag.. men denna var så frestande!

Kommentarer
Anonym skrev:


laddar batteriet till kameran nu.pappa får visa hur man gör sen.tror man måste koppla in en mikrofon för att få ljud.

Datum:2009-05-13 Tid:20:43:15

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: