ååååh!

idag blev jag suuur! men senare jätte glad<3 vi var ute och uteakten var slut. jag frågade maja,emmie,julia o fiffi om vi kunde gå in, för jag frös som in i hel.. men de baa ignorerade mig! hur många gåner jag en frågade fortsatte de med mobierna. julia sa till felicia: felicia kan jag inte få en till låt av dig du har ju typ 2000! jag suckade och tänke 2gud, jag har ju mer en henne! och endå så blev jag tyst stående, tills de gick in tillsisst. i slöjden målade jag klart den där j*vla hyllan, svart^^ r jätte nöjd! hoppas det inte blir några vita färgklickar eller något annat fel på de nu bah! lars hittade en lite trädbit med en gitar på, och den hade ingen ägare troligen, så jag fick den! asså, den e inte klar bara en gitarr målad på träet. så jag ska såga ut de och göra den fin^^ när jag sågade kom (konstigt nog har jag glömt vad han heter!! och ändå känner jag hn bra...) ---- in, och ha sa att det fanns en tjej på skolan, som samlade mer poäng en någon annan 6a på hela skolan, emmie t jansson! jag böev inte förvånad, men jätte glad! han gav mig 40 inplastade små grejer, oresentkort i cafeterian! de går ut när jag går ut skolan, och sammanlagt var det 200 kr! 5 kr på varje kort^^ och klassen kom tvåa i sätt sexan i rörelse, altså det jag van i<3 *stolt skrytmåns* jag missade bara 4 gånger och är jätte stolt! om felicia hade varit ute samtiigt som jag varje dag och inte varit sjuk och på semester, hade vi två nog fått 100 kr var. nu sitter jag framför datorn och har kärat ner mig i en lolita kläders sida. den heter Metamorphose temps de fille,  men jag kallar den metamorphose. det finns jätte många kläder, och sammanlagt kostar allt som jag vill ha....... *räknar*
*trumvirvel*

463800 yen!

Jag undrar hur mycket pengar det är.. säker skit mycket! men av alla dessa yen, finns det många onödiga saker som jag ville ha. det var klänningar, kjolar, strumpor, rosetter, skor, väskor, jackor, blusar och vristband. men vissa lolitor köper inte sina läder, utan syr. om jag fortfarande har samma intresse så kanske jag börjar sy, när jag är duktigare då^^ fast jag ska nog vara runt 15 år... äsh! jag har så mycket att tänka på inför framtiiden, men jag har gott om tid och just nu lever jag i nuet, fast lite av den delen också i framtiden >3< aja, snart cross då^^ ska nog rita lite så, see yaa alla!


fast jag fick lite lust att lägga in en sort av varje grej jag önskar mig, jag har massa olika färger me men..



3800 yen

4000 yen


6900 yen

höh nu orkar jag inte skriva priserna, l'gger bara in kläderna^^ och det är inte bara svart kläder, utan rosa, vita och röda också.











man kan vända denna jackan ut och in, så att den blir..

såhär! coolt va?

vrist band. man trär de på handlederna

dessa skorna är så grymt snygga! finns också i rött^^

nice!! finns i svart vitt

denna var jag tvungen att ladda upp!

det fanns också en annan sida, som hette AngelicPretty. men det fanns inte så mycket där..

det är väldigt fina kläder, men lite för mycket detaljer för min stil. jag orkade inte gå igenom alla så jag fångade bara två bilder^^

här ser vi en lolita i rosa^^ jag har visat några av kläderna, men det finns massa mer! någon gång kanske jag laddar upp allaXD jag och lolitan vinkar hejdå till er!

Kommentarer
izabelle jansson skrev:


va snygga dom kläderna va.!

fast ganska dyra!

Datum:2009-05-11 Tid:15:16:18

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: