kul, me = osynlig..

ja man bir ju inte precis glad när man handskas som luft. idag på gympan så sulle vi göra något som jag inte ens förstod, och pia sa inget när jag frågade om hur man skule göra, så jag satte mig vid kanten och kollade på men jag förstod fortfarande inte. felicia var nära mig och hon frågade varför jag inte var med.- jag vet inte hur man gör, sa jag men hon bara svarade ett litet ja. ag tyckte iaf att hon kunde förklare eftersom on visste hur man gjorde. det var bara moa och rebecka som frågade varför jag inte var med, resten av tjejerna bara fortsatte att spela.. som om jag vore luft. de angår kanske inte dem vad jag gör eller nått sånt men sedan kände jag verkligen mig som luft.. vi skulle byta om och maja gick lite före alla andra. när vi kom in och alla satte sig på bänkarna började alla genast undra var hon tagit vägen och hon hade bara varit borta någon minut! när maja försvinner märker de det direkt med när jag dessutom, är det ingen skillnad.. *suck* jag höll på att börja gråta i gympasalen när jag tänkte på hur utanflr jag känner mig alltid när jag inte är det så himla mycket, det är bara att tänka :det finns andra som har det värre..
när skolan var slut skydade jag mig till stan men var inte tillräckligt sanbb och missade bussen. jag gick in en sväng på bokhandeln och frågade efter vampire kisses 2 men de sa att den sulle komma till affären först i höst.. *snyft* fast aja den är du så himla dyr! är hälften så smal som ala andra manga serier och kostar lite mer en 29 kr mer en de vanliga!
är jag kom hem så gjorde jag pannkakor till famlijen^^ jag gorde två (e till mig en till elise) med kakao i fast det var inte så gott.. vi brukar igentligen ha o´boy.. jag och elise gick ut och busade lite i trädgården innan jag gick in och satte mig id datorn. jag har kärat er mig i en affär som heter sweden rock.... O_o

här ärnågra saker därifrån:

ett säng över kast, över drag till täcke och kudar<3
en skelanimal tröja<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 fullständigt förälskad i det märket!


PS: vill inte ha kommentarer fö detta inlägg tack på förhand!


Kommentarer

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: