jordgubbar<3

det kändes som om jag vaknade jätte tidigt idag, men jag åt frukost när klockan var halv tio. mamma var och handlade, molly var på fritids och elise var hemma. jag cyklade till maja kvart över 11, vi möttes vid tempo. innan jag kom hade ida frågat om vi kunnde va, och hon var snabb! hon kom precis bakom hörnet när vi skulle gå till henne!XD vi satte oss på gräsmattan hos maja under två parasoll med några jordgubbar och iskallt vatten, och satte på musik. när jimmie vaknade, majas storebror, bytte han musik och satte på bumbibjörnarnaXD x3 han satt och kollade på oss när vi pratade. maja frågade om han inte har något bättre för sig att sitta och titta på oss hela dan, men då sa han att vi var underhållandeXD vi cyklade runt lite sen, hem till ida och kollade på film. tonåringar eller tonårsproblem.. nej jag har glömt vad den hette. det är iaf andra gången jag ser den. sedan spelade vi ett spel, man skulle slå tärning om en bokstav, sedan sätta på tiden och så skulle mans kriva så mycket man kunde på den bokstaven. namn,djur,saker, verb, och utseende. typ ful, vacker, blå och så vidare. sedan åkte vi till maja igen. ida glömde att låsa, så hon cyklade hem igen. de bor ju så nära varandra. jag och maja som var så hungriga tog varsin rå korv. och då så började vi misstolka lite rätt så mycket... hehXD när hon kom tillbax var hon väldigt flummig. hon hade stött på han jag är kär i, han maja är kär i och deras kompis. kan inte säga för då kanske ni listar ut vilka det eXD de frågade henne vart hon skulle, om hon hade vart på stranden och massa andra grejer. stackars idaXD jag och maja blev galna och ville genast cykla och spionera på dem. men vi hittade dem inte :O vi cyklade sedan in till stan. döhungriga som vi fotrfarande var, köpte vi pomstrips för 27 kr. sen en läsk.. minst ej vad den kostade. men tre sugrör iXD sen köpte vi glass för 11, 10 och 10 kr. ida tog en 1 kr dyrare glass än jag o maja:D sen gick vi runt, in i gallerian. vi var på kicks och provade massa parfym och ögonskuggor, vi luktade gott och våra händer var helt nerkladdade när vi gick ut därifrånXD det fanns verkligen många fina ögonskuggor där! maja provade också några snygga solglas ögon. den sista affären blev jag uttdragen ur, en smyckes affär med jätte fina grejjer! vi gick till videomix och köpte 2 läst 10 kr och 3 kinder choklad kakor för 10 också. sen hade jag bara fem kr kvar... :S maja sa att hon älskade mig bara för att jag bjöd de på allt. extraXDXD påväg hem stannade vi på shubestorpskolan. vi gungade kompis gunga rätt länge. gud vad stor skolgård de har asså! sen åkte maja hem, och jag o ida åkte till henne. kollade på felicias nya mobil (idas lillasyrra) och så hade de köpt pool. vi hoppade studsmatta och åt handbörgare som henne pappa gjort. de var jätte små^^ sen ålte jag hem. vi ska kanske sova över på fredag-lördag hos maja, sen hos mig söndag-m¨ndag<3

jag klippte juh lugg igår! <3<3<3 älskar den!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mentor var jätte duktig!!! (stavning?!)

idas dösöta katt Asta, blandning mellan skogkatt, perser, Main coone som kostade 6000kr!

Asta<3

hehe läs om hur jag och maja misstolkade korven på bdb!

yeey heta maja i solglasögon XDXDXDXD

















höhö stackars ida som jag inte fick något kort på! men hon är inte precis någon linslus....!




dagen får ***** stjärnor av *****!

Kommentarer
JOSEFINE skrev:


godmorgon :D

Datum:2009-06-25 Tid:10:34:12 Blogg: http://josefiner.blogg.se/

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: