REX<3

såg en riktigt överdriven film igår! den var så dålig att man skrattade! den hette "this aster" (stavning?) hoho, moste se den igen! de har fuskat till artister och från andra filmer, dessa var med(falska):
*bat man
*hannah montana (som dör av en komet)
*jonas brothers(som flörtar med tjejer)
*hign scool musical(som sjunegr om snusk)
*hellboy(som mosas av en kossa)
*hulken(som får en kossa på sig, men slänger iväg den så det låter Muuuuu)
*kung fu panda (som sparkar folk mellan benen)
*the chipmunks(som sjunger hårdrock, bits mellan benen och äter människor som är gravida)
*indiana Jones(som en liten dvärg)
*prinsessan från filmen förtrollad(som är en transa)
*jessica simpson som sjnger om sina *****)
och massa mer knasiga grejjer. aja, ska iaf se den med Isolde och Fiffi som jag va med idag, vi var ute på golfbanan och gjorde en drogad snögubbe................. sen hade vi snöbolls krig, och jag mulade fiffi!  MOAHAHAHA *ond*





detta är min farmors hund rex. han är en 3årig coker spaniel som bara är parfekt! han är gosig,kan mycket tricks,lyssnar, busig, är sprattlig och jätte social! och gissa vad, farmor tänker göra si av med honom! ihihihi, och *trumvirvel* jag kanske ska få honom! eller asså, inte jag men familen!!!!!!! jag trodde då aldrig att jag skulle bli hundägare igen efter Tyson, min rotwailer-doberman som vi säljde för ett år sedan. hoppas vi får honom!

Kommentarer
Hanniss skrev:


Låter som en skojig film^^

Söt hund, påminner om den som våra grannar hade förut ;)



Kram^-^

Datum:2009-02-22 Tid:15:54:55
emmma skrev:


asså?det visste inte jag.att vi ska få hunden.det är inte ens bestämt att hon ska göra sig av med honom,som jag tydligt sa för att ni inte skulle tro det...

Datum:2009-02-22 Tid:21:18:03
Sofijah skrev:


svar: hej :) tack för komplimangerna, kul att du läser min blogg :D <3

Datum:2009-02-23 Tid:19:02:20 Blogg: http://avtrollis.blogg.se/

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: