stranden- fest- födelsedag

idag: stranden igen!! denna gång med isolde. fiffi är också med. vi köper milkshake, 4 jordgubbe o 1 banan. bananen är soldes. vi skvätter rätt så mycket med milkchaken så vi får springa ner o tvätta av oss. vi går långt ut, även om jag inte vill. fiffi känner trådarna rut sina ben och det sticker till när taggarna fälls ut och hon skriker "BRÄNNMANET!" alla skriker och kutar in. jag trodde jag klarade mig, men det sticks och kliar på benet, men är kylbalsamet åker på svalkar det lite. elise fyller år om två dagar. jag har inte köpt present!!!! isolde sover över, jag har som tur två madrasser i min säng. jag, solde och elise ska på kvällen gå en liten sväng. vi har båda klänningar på oss, så vi lägger våra mobiler i min rutiga väska, och mitt i allt bränner jag mig självklart är jag ska knyta rosetten, på den svarta klänningen med vita sjtärnor på, som jag fått av isolde<3<3<3  ska nu gå och säga att vi går en liten promenad.
jag: först brännmanet, och nu brännäsla!
pappa: man ska inte stå i brännäslor fattar du vel?
jag: nej *skratt* det gjorde jag inte jag skulle knyta rosetten och...
martin: med brännäslor?
*skratt*
emma: varför har du väska?
pappa: man kan inte handla i skogen om du täkte de
jag: nej!! *skratt* vi lägger mobilerna här i för vi har inga fickor! nu går vi! vi går därifrån fnissandes. vi går en liten runda, plockar åpple och väl hemma, ser vi på en konstig film.. kenny starfighter. stackars pappa hatade filmen, det var barn humor. fast ända rätt så kul. när jag kommer in å mitt rum ser jag månadens shojo stars liggande på sängen. nummer 8..... hmm... skit konstigt! jag har bara betalat för 6 böcker... jag blir riktigt ledsen när jag ser vad rdhärnan har att säga- shojo stars ska sluta! jag fick en japanska liten present denna gång, en stift penna med kyo och tohru på från fruitsbasket. jag läser och kollar noga på bilderna, detta är den näst sista boken!!!! TT_TT
 jag får stora ögon när jag äser en av månadens tävlingar. vinn hela samlingen av shojostars!!! jag har ju detta årets men.. inte förra^^ man ska skriva varför just jag ska vinna.. sånt är jag inte bra på... jaja med mycket hopp kanske jag kklarar det^^ jag ska skicka in en teckning till sista numret och försöka komma med i "mangakompis" för sista gången. TT_TT vid 12 sover isolde, och jg tar några bilder på henne x3 plötsligt öppnar hon ögonen, säger snabbt godnatt och sluter ögonen igen. gud vad rädd jag blev!
choklad macka och oboy till frukost dagen senare. isolde skrattar när jag berättar om hennes plötslig godnatt.  när kusinerna kommer får solde åka hem- helt plötsligt har jag jätte tråkigt. vi äter världens goaste kaka (igen) och åker sen till stranden. och vi ska ligga vid bryggan! iip! jag vill ine ligga id så mycket folk! jag kommer bli utskrattad! (okej, jag hller med.. jag överdriver x3) lite kul fick jag iaf, izabelle har ju tappat intresset för mig så varje gång de är på besök får jag la vara osocial. =( sen kommer martin viktor, fia, sofia, linnéa, berit och joel. ja och linnéa spelar lite guitar hero, vi är mitt uppe i en låt när berit, sofia och joel ska åka, så linnéa sover över^^ racetowitchmauntain såg vi på kvällen.. jag läste spännande shojo stars och sen somnade jag, men ivrig längtan tills imorgon.  nästa dag: jag vaknar av att emma säger "godmorgon" jag grattar elise och hon går upp. och efter ett tag går även jag upp :3 elise får två presenter. äter frukost. bla bla bla... jag och elise tvingas cykla iväg när emma, pappa o linnéa i hemlighet ska flytta upp möblerna. jag och elise cyklar runtvid skreamotel och dansar och sjunger sedan till "caramell dansen" typ... 5 gånger^^ sen riger emma och vi får komma hem! pappa säger att det ligger en present till elise på pontus rum. jag blir riktigt chockad när jag kommer in. svart silver och lila saker överallt. elise ser presenten och ska öppna den när emma är tvungen att förklara att rummet är presenten! elise ser riiiktigt överraskad nä hon hör det oh sliter upp presenten. sen får jag hjälpa henne upp med alla saker, och börja med mitt rumm~~

bilder:

 isolde sover^ww^

 
elises maröngsvish^^ jag satte de översta marängerna och la på chokladen^^ emma gjorde "geggan" med grädde, maränger och banan. ser ut som ett spindelnät ovanifrån va? *nöjd*

jag till födelsedagskalaset^^ har på mig klänningen från solde^^ kanske dyker upp en bild på den nån gång^w^
nu knns det som om jag skrivit tilräckligt^^ ska nog in på rummet och grejja^^ det är såååååå kul att ha stoort, eegeet ruum!!!!!!


Kommentarer
isolde skrev:


ta veck bilden på ´mig

Datum:2009-08-14 Tid:11:30:34 Blogg: http://soldess.blogg.se/

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: