kräft fest^^

igår kväll var det kräft fest^^ jag gillar kräftor, men dessa var inte speciellt goda.. :/
jag trodde jag skulle ha tråkigt i 6 timmar, det var barra massa små barn som sprang omkring och skrek :mamma jag är hungrig! usg jag vill inte ha kräftor! och så vidare. men senare på kvällen så blev jag kompis med en tjej som heter Jennie. hon är väldigt lik mig, väldigt galen och flummig. när det börjat bli mörkt gick vi omkribg runt husen. hon bor i göteborg men är här på helgerna hos sin pappa. hon är ett år äldre en mig men går i 7:an.. o jag nu fattade rätt :D vi pratade inte speciellt mycket om oss själva, förutom all musik vi gillade ;D vilken låt jag en satte på, så kunde hon den! och hon sjöng fint också! även om vi bara känt varande i sisådär 5 timmar så vågade hon sjunga för mig! jag vågar ju inte sjunga för någon förutom vilda.. :S
när jag skulle hem, vid halv elva, höll hon fast mig och sa-ni får inte ta henne ifrån mig! jag älskar denna flickan! och så skrattade vi lite grann, men tillsist var jag tvungen att åka hem :S jag skule mezza henne näst dag vid fem, då hon var hemma i göteborg igen. nu vid 6 så mezza jag, men jag har inte fått något svar.. TT_TT
jag hoppas vi hörs igen, annars blir jag ledsen! ci som var så lika och allt.. jaja^^ man får hoppas på det bästa^^




Kommentarer

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: