gitarr<3<3<3

i lördags var jag på marknad. var inte på humöret att skriva så jag gör det nuw^^ var där med isolde och felicia, riktigt kul och mysigt^^ igår var jagpå teater, joels. jag fattade ingenting men men.. det var några jejer som hade sett den 4 gånger, onödigt enligt mig. de kanske ville fatta vad de menar och såg den då flera gånger! haha, de fick ju f*n betala 200 kr!!!! GAH! idag, cyklade jagtill felicia och sedan kom isolde. förr gillade jag att vara ensam med felicia, men nu är det mycket roligare att isolde är med<3 felicias gitarr börjar idag, och hon kunde inte vägen så jag tänkte följa henne och kanske vara med inne när dem spelade. jag fick lust att en en gång fråga mamma om jag fick börja igen. gissa vad, JAG FICK BÖRJA IGEN! JAG ÄR ÖVERLYCKLIG!! jag fick låna emmas gitarr tills jag har råd att köpa en egen^o^ väl hos björn fick jag skriva mitt namn, adress, e-mail och så vidare^^ matilda hade inget emot att vi var där, matilda är tjejen felicia ska gå med nu. det var så mysigt att sitta och lyssna på när de spelade och sjöng, och jag saknade verkligen<3 det komer bli jätte kul att börja igen, och nu ska jag försöka träna vaarje dag ^ö^ det regnade smått när vi skule hämta gitarren, men emelina fick damp när vi skulle låna hennes paraply, det enda de hade. helt plötsligt skulle hon ha det och vi fick ABSOLUT inte låna det. när vi skulle hem igen piss regnade det, men som tur var va lina snäll och körde oss, tack så mycke! <3!  köpte en ny pärm när jag var på netto, en röd med dödskallar och gitarrer på^^ det enda som saknas är nya strängar och register^^ ush, imon börjar skolan. jag hade en läskig dröm och mitt horoskåp säger saker som skrämmer mig. hoppas jag har tur!
lilla Bamse, felicias kusiners hund tror jag

yotsuba 5, fast den kommer inte tryckas på svenska,, hatar de som bestämde att de ska sluta trycka svenska manga böcker!!!! fast det är endå rätt bra.. man lär sig bättre engelska, och om det är någpt man inte fattar så finns det ju bilder. man får köpa så mycket svenska böcker som man kan innan de inte längre finns!!!!

va inte denna lilla baby tröja cool? hahaXD

virkade denna lilla grej.. bara ansiktet kvar^^
denna lilla apa virkade jag hemma hos isoldes mormor, den saknade ben så..när vi kom hem fick han parfekta barbie ben! fast. han är sötare utan^^


Kommentarer

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: