stan

ennu en jobbig dag i skolan-.- jag och felicia hade ett av våra mini bråk idag, men felicia blev nog veldigt sur för hon va inte med mig tills jag sa till henne efter skolan. självklart gick jag runt ensam och tyckte synd om mig själv, jag hatar att tycka synd om mig själv emd jag kunde inte hjälpa det! men felicia var nog inte ett dugg ledsen för att vi bråkat, för hon skuttade glatt runt med maja. om felicia inte kan va med mig är hon med maja. om maja inte är det, så kan inte felicia gå ensam länge innan någon går fram till henne. hon kan inte vara ensam, alla gillar henne. men det är itne det jag undrar, utan varför jag inte är lika betydelsefull? alla vill vel ha uppmärksamhet, men.. iaf. inär skol dagen är slut och vi sitter vid skåpen, går jag fram till henne och säger: jag böev sur för en skit sak. får jag följa med till stan direkt? hon kollar på mig. -visst! sedan blir hon genast jätte glad och vi pratar som vi brukar. det var det hon väntade på, att jag skulle säga förlåt. nu vet jag om det, och ska inte tro att hon är sur och själv bli sur för det. hon v¨gar vel helt enkelt inte förlåta, så det får jag vel sköta. vi åker med isolde till stan pch fikar på ett kafé, har glömt namnet men där träffade jag vickie, mollys mamma. hon är jätte snäll<3 vi var på kaféet i nästan en timma, och det var rätt tråkigt för isolde och felicia bråkade om små saker hela tiden. till slut tappade jag tålamodet och bad om att gå nu, så vi gick till bibblan. jag trodde det skulle vara lika utlånat som vanligt, men idag fanns det massa böcker! jag lånade xxxholic, och paxade shaman king, och så hittade jag nana 3, men tvåan fanns inte. men det fanss shaman king från 3 till typ 7, men jag stör mig på att tvåan inte var där! iaf så har jag mycket att läsa i en månad, precssom förr<3<3<3 nu ska jag ta och läsa ut shaman king ett, så jag kan fortsätta på xxxholic sedan^^ see yaah!

Kommentarer

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: