lugg....?!

funderar på att klippa lugg. skulle det passa mig? har provat och det blev la bra^^ idag var det krångligt. vi skulle ju filma den där filmen med några i klassen. rebecka var mamma. moa var olivia, ett barn och osman var hennes bror. vendela var fågelskrämma och jag var.... pappa! blev la rättsså bra tillsisst. lite fnitter här och där. en sak var dum, när jag skulle dra in moa (min dotter olivia) i ett hus jag och rebecka gömde oss i när vi sprang från fågelskrämmanså snubblade hon och landade på rygg, och så visade hon trosorna och så filmade vi! men det klipper vendelas pappa bort. hoppas jag... jag fick åka med pia (lärare) till skolan och jag glömde min kam och mina vantar hemma hos moa. är jag skulle kollla när bussen gick så hade jag glömt boken hemma och fick ringa pontus. sen skule jag ringa emmma, för hon var på elise s skola och det ligger så nöra så jag tänkte att jag skulle följa emd dem när dem åker hem, men hon svarade inte på över en halvtimme, då jag med jämna mellan rum ingt 14 gånger! jag gick i stan och kollade på klder som jag bara älskar.

det var inte så lätt att få till luggen så den blev lite ojämn....

som sagt, ojämnt!

vendela som fågelskrämma.. fast vi satte lite torkat gräs här och var sen så det blev bättre sen. men tog tyvärr inte kort...

tyvärr. jag har börjat gilla mörk roosa och svart. tänkte mig denna, en rosa svart sjal och rosa skosnören till mina svarta skor som nytt tema i sommar^^

har börjat gilla rutigt.. nej jag skooaja! jag menar att jag.. ÄLSKAR rutigt!

denna ska jag köpa imon!!!

denna är så sööt! gillar svart-vit rutigt och rosa eller rött tillsatt. inte tillsammans då men.

är den inte fin? tepeten. jag skulle gilla svart och rött i mitt rum, men tyvörr så har jag svart och grönt och kan inte tänka mig att ända det nu, det är alldeles nytt altihop. <not> men mycke är nytt, exempel en lampa och en matta...
bye bye alla! ska hhjälpa emma med hennes blogg nu, det är på devote hon har gjort den och hon får inte riktigt till det, men det fick jag. jag gjorde en för skoj skull, besök gjärna! www.emmiejansson.devote.se

Kommentarer

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: